Modulul Audit, oferă instrumente pentru crearea, programarea și gestionarea planurilor de audit precum audit in igiena alimentară, de securitate a datelor, de gestionare a deseurilor, etc.
Planificarea Auditului: Oferă instrumente pentru crearea, programarea și gestionarea planurilor de audit. Auditorii pot defini domeniul de aplicare, obiectivele și termenele pentru fiecare audit, iar modulul poate ajuta la alocarea resurselor și alocarea sarcinilor.
Managementul Documentelor: Modulul „Audit” facilitează crearea, stocarea și preluarea documentelor legate de audit, inclusiv planuri de audit, liste de verificare, documente de lucru și rapoarte. Acesta asigură controlul versiunilor și securitatea documentelor.
Evaluarea Riscurilor: Ajută auditorii în evaluarea și cuantificarea riscurilor asociate cu diferite aspecte ale operațiunilor instituției. Evaluările riscurilor ajută la determinarea focalizării și a priorităților auditului.
Proceduri De Audit: Auditorii pot documenta și executa proceduri de audit, inclusiv metode de eșantionare, extragerea datelor și analiza datelor. Modulul poate suporta, de asemenea, testarea și analiza automată, acolo unde este cazul.
Pista De Audit: Modulul menține o pistă de audit cuprinzătoare, înregistrând toate activitățile legate de procesul de audit. Aceasta include cine a accesat sistemul, ce acțiuni au fost întreprinse și când au avut loc, ceea ce este crucial pentru transparență și responsabilitate.
Constatări Și Recomandări: Permite auditorilor să documenteze constatările auditului, excepțiile și domeniile de îmbunătățire. De asemenea, auditorii pot propune recomandări pentru a aborda problemele identificate și pentru a îmbunătăți controalele interne.
Urmărirea Ulterioară: Permite auditorilor să documenteze constatările auditului, excepțiile și domeniile de îmbunătățire. De asemenea, auditorii pot propune recomandări pentru a aborda problemele identificate și pentru a îmbunătăți controalele interne.